DatakwaliTijd 2.0  

Sprekers


Birgitta de Ruijter
GS1 Nederland


Theo Vermeer 
Sligro Food Group


Harrij Schmeitz
Conference Chairman/Frug I Com

 

GS1 DatakwaliTijd 2.0: wat betekent dit voor u?

De kwaliteit van de productinformatie in GS1 Data Source (GS1 DAS) moet naar een hoger niveau. En dus ook voor AGF. Want als productinformatie niet klopt krijgt de (online) consument niet de juiste informatie en worden logistieke processen verstoord.  Daarom is er nu het nieuwe GS1 programma DatakwaliTijd 2.0. 

 Tijdens deze sessie legt Birgitta de Gruijter van GS1 Nederland u uit wat DatakwaliTijd 2.0 voor AGF-bedrijven concreet betekent en wanneer u ook aan de slag kunt. Tijdens een interactief panel deelt Theo Vermeer van Sligro Food Group met u waarom hij als lid van de GS1 Taskforce DatakwaliTijd het zo belangrijk vindt om hierbij betrokken te zijn. Uiteraard is er uitgebreid de gelegenheid om vragen te stellen.

Deze sessie vindt plaats op woensdag 30 november as. tijdens de middagsessies van het EU Forum. Voor meer informatie over het programma DatakwaliTijd 2.0 kunt u terecht op www.gs1.nl/datakwalitijd

GS1 Data Source

Datakwaliteit net zo belangrijk als productkwaliteit


 

Armand Schins
Data Quality & Governance manager Albert Heijn Group
 

“In de online wereld wil de klant thuis kunnen bepalen of het product voor hem of haar belangrijk is om te kopen of niet.” Om te zorgen voor correcte online informatie, is een nieuwe werkwijze nodig. De data die een leverancier aanlevert gaat in één keer door naar de klant: daarom moet die informatie in één keer goed zijn. Vanuit die insteek ondersteunt Albert Heijn DatakwaliTijd van harte.”

Bron

 

Information Foreign Visitors

Kick-off of the Dutch Data Quality Programme for Fresh Produce by GS1 Netherlands/Frug I Com.

Birgitta de Gruijter from GS1 Nederland will explain what the DatakwaliTijd 2.0 means for Fresh Produce companies. This session will take place during the Forum on 30 November 2016 in the afternoon. The session is Dutch spoken and will be translated into English. 

 

Belang van Online

Maurice van der Leeden
Detailresult

“Datakwaliteit wordt in de toekomst alleen nog maar belangrijker. “Voorheen bekommerden we ons alleen om de logistieke artikelgegevens, nodig om onze distributiecentra efficiënt te runnen en onze schappen goed te vullen. Nu gaat het ook om onze online activiteiten. Van verkeerde online productinformatie wordt immers niemand blij, de retailer niet, de leverancier niet en de consument al helemaal niet.”

Volledig artikel

 

Toename productgegevens

Dick Roozen
Algemeen directeur Superunie

“Trends als gezondheid, productintegriteit en duurzaamheid en de kritische consument leiden onvermijdelijk tot een forse toename van het aantal productgegevens. Wij, en dan bedoelen we supermarkten en leveranciers, zullen in staat moeten zijn om alle productinformatie aan klanten te vertellen.”

Volledig artikel

This event is made possible by